13-arnold-schwarzenegger-approved-nutrition-tips-graphics-5

11 Sfaturi de Nutriție de la Arnold Schwarzenegger

Te-ai întrebat vreodată ce mânca Arnold pentru a-și construi unul dintre cele mai recunoscute corpuri din lume? În articolul de astăzi am să-ți prezint 11 sfaturi de nutriție provenite direct de la Arnold Schwarzenegger.

După cum bine ști, când vine vorba de culturism Arnold Schwarzenegger este regele. Deținător a șapte titluri Mr. Olympia, Arnold a revoluționat felul în care oamenii văd sportul și fitness-ul. Acesta a scris nenumărate articole pentru diferite reviste și a publicat câteva cărți printre care Total Recall: My Unbelievably True Life Story (autobiografia) și The Encyclopedia of modern bodybuilding, în care Arnold ne oferă câteva sfaturi prețioase de nutriție.

De vreme ce am vorbit deja despre antrenamentul lui Arnold, cred că era cazul să discutăm și despre ce mânca acesta. Mai jos ai 11 sfaturi de nutriție de la cel mai mare culturist al tuturor timpurilor.

Citește mai mult

4-supplements-to-maximize-your-gains-from-protein-tablet

4 Suplimente ce pot fi Combinate cu Proteinele

Pudra proteică ar trebui să facă parte din provizia fiecărui pasionat de fitness. Dar dacă vrei să duci lucrurile la următorul nivel și să începi să experimentezi noi suplimente, ce alegi? Ce suplimente pot fi luate împreună cu pudra proteică și cum? Astăzi vom discuta despre 4 suplimente ce pot fi combinate cu proteinele pentru a maximiza rezultatele. 

O pudră proteică de calitate este cea mai puternică armă din arsenalul unui atlet. Aceasta oferă o sursă de aminoacizi rapidă și ușor de digerat, în timp ce îți oferă o gustare delicioasă și te ajută să îți reconstruiești fibrele musculare deteriorate în timpul antrenamentului. Mai precis, trebuie să ai pudra proteică mereu în topul suplimentelor dacă vrei să crești în masă musculară.

Adăugare unui sau mai multor suplimente în shake-ul proteic poate avea efecte benefice. Dacă folosești suplimentele corecte poți amplifica efectele proteinei, astfel ajutându-te să obții o creștere mai rapidă. 

Citește mai mult

maxresdefault

Antrenament Combinat pentru Spate Lat, Definit și Puternic

Ești gata să duci definirea spatelui tău la un alt nivel? Astăzi îți voi arăta un antrenament ce combină exercițiile normale și exercițiile cu greutatea corpului pentru a-ți construi un spate lat ce iese în evidență în orice mulțime. 

Când eram la început și eram prea tânăr pentru a merge la sală, m-am axat pe exercițiile cu greutatea corpului. Încă țin minte că la început nu puteam să fac mai mult de 1-2 tracțiuni normale.

Însă în timp am evoluat. Ajunsesem să pot face 30 de tracțiuni cu priză largă și undeva pe la 60 de flotări fără pauză. Iar când am ajuns la sală și am combinat exercițiile pe care le făceam la bară cu exercițiile normale din sală am văzut o creștere incredibilă în masa spatelui.

Asta vreau să îți ofer astăzi. Un antrenament combinat conceput pentru maximizarea ambelor tipuri de exerciții. Mai jos vei găsi o listă cu exerciții pe care ți le recomand. Încearcă-le pentru 2-3 săptămâni și spune-mi ce rezultate ai avut.

Citește mai mult

4-big-mistakes-hardgainers-make-in-the-kitchen-header-v2-830x467

3 Căi prin care îți Poți Schimba Obiceiurile Alimentare

Cel mai mare obstacol cu care te poți confrunta în fitness este alimentația. Obiceiurile alimentare fie îți pot oferi un corp sănătos, musculos și definit, fie unul bolnav și gras. Deciziile îți aparțin. Astăzi îți voi arăta 3 căi prin care poți face o diferență în alimentația ta. 

Nu trebuie să îmi explici cât de greu este să treci peste obiceiurile alimentare nesănătoase pe care le-ai dobândit pe parcursul anilor. Știu că este greu să renunți la pâine, știu că nu te poți abține de la ciocolată sau de la pizza. Însă trebuie să faci ceva, altfel îți pui singur bețe în roate.

O metodă simplă pe care am descoperit-o într-un studiu este destul de eficientă. Ea se referă la mediul în care mănânci. Dacă ești mereu în apropierea unui shake proteic în locul unei felii de prăjitură, șansele sunt că vei alege shake-ul. Însă, treaba asta merge chiar mai departe.

Citește mai mult

how-much-weight-should-you-lift-tablet

Cu ce Greutate ar trebui să te Antrenezi?

Te-ai întrebat vreodată cu ce greutate ar trebui să te antrenezi? Ei bine, alegerea greutății potrivite nu este un lucru la nimereală. Uite cum să determini rezistența de care ai nevoie în timpul antrenamentului. 

De vreme ce am blogul Stai în Formă!, este normal să primesc zilnic întrebări de la cititori. Chiar dacă majoritatea sunt „Cum să cresc masă musculară?”, ocazional, se întâmplă să fiu întrebat care este greutatea cu care ar trebui să se antreneze cineva. Însă răspunsul acestei întrebări diferă de la persoană la persoană și de la scop la scop.

De aceea, m-am hotărât să scriu un ghid ușor de înțeles pentru cei nedumeriți. Chiar dacă ai putea crede că ști ce greutate este bună pentru tine, ar fi bine să te asiguri că ai o gândire corectă. Nu este tot timpul ceea mai mare greutate pe care o poți folosi, sau cea pe care o folosește partenerul tău. Sunt anumite lucruri pe care trebuie să le iei în considerare.

Citește mai mult

muschifaragrasime

Cum să Crești Masă Musculară Fără să te Îngrași

Dacă te gândești să te apuci serios de muncă și să pui ceva masă musculară însă ești tras înapoi de gândul că ai putea ajunge gras, trebuie să ști câteva lucruri. Astăzi îți voi arăta cum să crești masă musculară fără să te îngrași. 

Când ești la început și singurul lucru pe care îl vrei este un biceps mai mare, nu prea te interesează grăsimea pe care o acumulezi. Însă, cum progresezi și devii din ce în ce mai musculos, grăsimea în plus îți poate strica tot fizicul.

Dacă vrei să crești masă musculară fără să adaugi și kilogramele de grăsime, ai nevoie de câteva lucruri cheie. Majoritatea pasionaților de fitness nu au idee de existența acestor reguli, antrenându-se și mâncând de capul lor. Însă tu ești diferit. Tu cauți informații ce te pot ajuta.

Citește mai mult

  • Cum să Devi Puternic:5 Reguli ce Fac DiferențaCum să Devi Puternic:5 Reguli ce Fac Diferența
    Ce înseamnă să fii puternic? Diferite persoane vor avea diferite păreri și definiții, de la numărul de repetări maxime la greutatea corporală și tipuri de antrenament. Alți flăcăi vor încerca să se mândrească cu puterea lor susținând că împing dublu față de tine la piept, însă dacă e să vezi …